Wij staan u graag zelf te woord omtrent elke denkbare vraag i.p.v. u een chatbot met standaard (in veel gevallen frustrerende) antwoorden voor te schotelen. Vragen staat vrij, bent op zoek naar een ander Polar Specs model?, of een zonnebril welke u meer dan 10 jaar geleden heeft besteld? Kan ik ook korting krijgen als ik deze combinatie wil? Er is vaak veel meer mogelijk dan wat er op de website staat weergegeven, vraag het gewoon. Wel éérst vragen, voordat u al iets gaat bestellen! 

Vanwege onze kleine bedrijfsomvang is het voor ons niet haalbaar om een 24/7 bemande klantenservice aan te bieden. Ook door seizoens-pieken of andere (noodzakelijke) werkzaamheden kan het weleens gebeuren dat een antwoord iets langer op zich laat wachten. Het lukt doordeweeks vrijwel altijd om binnen 24 uur te antwoorden, maar dus niet altijd. Dit is tevens de reden voor ons om geen telefoonnummer te publiceren, als ik onderweg ben, kan ik u toch zeer waarschijnlijk niet de gevraagde aandacht en antwoorden geven, dus stuur bij vragen gewoon even een bericht dan komt het ook goed. 

Om contact met ons op te nemen kunt u gebruik maken van onderstaand contactformulier. Of (bij voorkeur) stuur uw bericht direct naar ons e-mailadres: support@protectoptics.com dan heeft u eventueel ook de mogelijkheid om een foto mee te sturen ter verduidelijking.

Indien u contact opneemt met vragen over een bestelling, vermeld dan altijd uw ordernummer.

U kunt uw bericht wenden aan: Mark

Vernieuwen
© 2010 - 2025 select-store.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel